




Na stronie produktu znajdziesz dokładna informacje o czasie, jaki potrzebujemy, aby przygotować produkt do wysyłki. Realizację zamówienia rozpoczynamy od razu po otrzymaniu płatności. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny na zaksięgowanie płatności.
Czas reazliacji zamówień może być dłuższy w czasie trwania akcji promocyjnych.
Po skompletowaniu całego Twojego zamówienia, paczka zostanie spakowana i przekazana firmie kurierskiej. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia do automatu Paczkomat® InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie w przeciągu kilku dni roboczych od momentu nadania. Na Twój adres e-mail, podany przy składniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie wysyłki paczki.
|
Masz pytania? Potrzebujesz części których nie mamy na stronie? Nie wiesz jak dobrać daną część do swojego fotela?
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Mamy odpowiedź na każde pytanie dotyczące części do foteli! Napisz shop@sklep719654.shoparena.pl lub zadzwoń 512 892 725
|